~~ iNiLAh K.L ~~

salam ramadhan...nie nak cite kit...ari tue ari ape ek...jap nak ingt......................
ha ari ahad br nie...21.09.08...aku ntah tercamne nak g kl laks...adek aku ler nie...die dah p ari sabtu tue...
kate nye best giler shopping kat kl...aku ngan hubby aku pung teruje ler denga...sebenaknye kitorg mmg mls nak p...tp apekan daye akibat keterujaan tngk adek aku li brg...aku pun terpengaruh gak...hubby aku pun ajak g...
so lagi keterujaan lak aku kan...lg pun aku tak drive...coz dah ade suami kan...klu x thn2 lepas nie aku ler drive g kl...la nie dh lain kan...hik hik!so kitorang pun berangkat la ahad tue ke kl...adek aku pung ikut skali coz ade brg lagi nak li...hemm...raye sakan adek aku tueh!...



sampai je kl....masya allah....punye ler ramai umat manusia...parking pun susah...dah bape kali aku naik aji
(x paham ke...ape la korg nieee!)...aku dah tawaf bnyk kali dah kat ctu cr parking makn mse gak tue tau...
ade paring $3.50...$6....$7 hinggit pun hade tau...!terok tul dorang ni....mahal giler...!dah la minyak naik~parking pun naik~....x adil sungguh!last2 kitorg amik parking yg $5 hinggit nyer....perghhhhhhhhh! punyelah jauh bejln....tp gagah kan gak w/pun kaki nie berat nak melangkah....janji sampai dah kl...so ape lagie...destinasi dh smpai...mule lah operasi melabor duit kat bank2 tepi jln tue...mcm2 li...li tuk diri sndiri...
tuk mak ...tuk abah...n alif nye tarak sbbbb alif nye dah selesai li awal2 lagie...tgh2 menyopping tue...hujan ler plakkk...tunggu sat, br ler balik ke parking n teruskan perjalanan pulang ke umah laks...letih mmg ler x hingat nyer...tp alhamdulillah semua keperluan dah ade...ok haa!adiossss~~

Comments