~~ pARty rAYe...sERvice UNit..~~

(yg diraikan...)
smlm...15.10.2008 unit aku wat jamuan...(jamuan raye + besday party)...kire 2 in 1 ar kan...
ajan n kila bulan 9 (bln pose)...cc azah n cik afizah mmg smlm hari lahir dorg...
aku lom lagie 'ekculi' tp dh depa nak wat skali...aku no hal la...aku patutnyer 23.10...tp x kisah pun...
sedap gak kek yg d tempah...'Classic Cheese' mmmm menyelerakan...
tambah2 aku ni suke cheese...kui kui..!
(some pose ....)


aneka jenis menu ade...

menu mcm2 adaaaa....:
satay + kuah kacang + sambal + nasi impit + timun
roti jala + kari
pulut kuning + rendang ayam
kek gula hangus
kek 'classic cheese'
otak2
some biskut raye
air

(niler die tulang belakang unit service...semua nye kaum hawa...)

unit service kitorg nie semuanye kaum hawa klu nak tau....kaum adam dah pupus....
cume 2 org jer...haziq a.k.a. kecik (pap) n en alfizan (bos kitorg)...
mase jamuan nie kitorg jemput gak tn hj abu zamir (bos khidmat pengurusan)...
anyway thanx atas kek cheese dan kitorang yg diraikan...kenyang....coz jamuan pun wat dh lmbt kan...
ptg dah pun...kire puas hati ler...k lah layannnn....

Comments