~~ x SangKE..~~

tanggal 08.10.2008 aku kene thn wad kat hospital taiping....suspek denggi...
mcm2 perasaan wujud dlm hati nie korg tau x...yelah 1st aku pk anak aku ler c alif....sian die...dhla nyusu bdn...tp alhamdulillah die nak kat org....men2a aku jage ngan kak ipar aku...
time kaseh mak n akak coz jage alif....cume die rengek2 cam tue jer ler....windu ngan mama die ...
tp klu x silap sehari sblm aku kuar wad...hubby aku bwk gak alif kat spital....yelah bg ngubat rindu...
n aku tros bg die susu bdn....
memule aku wisau gak nk bg...tp aku dh refer kat dr. n katenye blh bg ....xde effect pun...alhamdulillah....ape lagie suke alif dpt ape yg die nak...emmmm....


...iniler buktinyer aku kene masuk wad...

...nie lak x tau lak botol yg ke berape masuk dlm bdn aku...rasenye dah berpuloh botol...

...tgn aku akibat tusukan jarum spital...waaaa!

nie aku nak bg tau platlet drh aku mase masuk wad 80 tueeeee....then turun..40...37...35....
aku dh mule takut....'ya allah bgler aku kekuatan...' itu jer doa aku....alhamdulillah....
hubby aku bg semangat ...die suh minum 100plus n air masak bnyk2....(coz die ade pengalaman dlu...) platlet aku naik 43...62...73...86...94...137...at last 151....aku dh leh kuar wad....tahap normal 150...
aku bersyukur sgt2....korg bayangkan ar....tgn aku nie dah cucuk baper kali ngan amik drh nye....
masuk air lagie....tp finally platlet aku dh normal but kene teroskan gak minum air n 100plus tue...
bg maintain n bg kuman tu ilang....p/s : moral of the story >> be careful...pasang kelambu
(wakakaka klu ade ar,klu rimas lantak korg la)....
sembor la dulu ngan shieldtox ke ridsect ke ape ke....time nak senja n pagie ...
beringat sblm kene beb...especially yg dok putrajaya nie...huk huk huk....

Comments