: i'm back :

i'm back!!!!!
yeahhh! aku kembali ke dunia blogkuuu....
dgn wajah yg ceria menandakan yg aku nie boleh la d anggap tenang...suasana yg tenang...keja yg tenang....dan segalanye dlm keadaan tenang....
fuh!legaaa...alhamdulillah...
k bnyk story aku nak cite tp aku rase x semua kot...
tengokla mane yg sempat...
aku sekang tgh dlm pembikinan mengembalikan weight aku yg dlu...
tp of course la tak dpt yg exactly cam dlu kot...
hampir2 pun jd la...sekadar memenuhi impian aku ingin menyarungkan kembali kebaya ku yg telah lame tersimpan dlm almari...tp klu leh dpt weight aku yg dulu alangkahhhhhhhhh....
syahdu dan gembirenyeeee aku....hemm...aku harap la sgt....insyaallah...
tp semuanye kene ade usaha ye tak...kpd sesape yg ade opinion... suggestion...tips2...silalah hulurkan kt aku k....
eh tetibe laks aku windu kan schoolmates aku dlu....convents peel gal
!
i miss uuuuuu!ape cite dorang ek...xpe aku jejak korg...tungguuu!





Comments

  1. dah dpt berat yg dulu ke??apa rahsiahnyer??boleh lor syer dgn akak...baju2 lama akak pun dah boleh pakai semula...suke..suke...

    ReplyDelete
  2. ne ade la...akak bg le rahsie...kongsi le ngan as...waaa!

    ReplyDelete

Post a Comment