...cian anak mama...


mlm smlm aku bwk alif p klinik...
cian alif...tgn nye bengkak...
x tau kene gigit ape...
takot gaks klu menatang bahaye...
so mama n abah decide nk bwk p chek dr....
mase nie aku kat umah mak aku kat balakong...
kitorg p klinik yg dekat je ar...
Klinik Selva...Dr. die ok...
sesambil suruh tngk tgn alif tue..
mama suruh dr check kan kahak, demam...
resultnye kahak dlm badan alif ok...
bkn tahap yg m'bahayekan n its normal...
bengkak tgn nye dr kate kesan gigitan..
tp bukn menatang yg bahaye sgt....
n demam xde...alhamdulillah...
hopefully anak mama sihat hendaknye...
dr. bg ubat air 2 btl..ubat gatal n alergik...
n krim sapu..ni some pic yg smpat aku snap...


dlm klinik

kaunter ubat n bilik dr.

alif sampai ternganga 'd mnkah aku'

tengok alif sampai x mau pandang camera dok ralit pandang dlm klinik tue.

nile ghupenye tgn alif yg bengkak

alif dgn relaxnye d check-up dr.

cian anak mama baik je pas blk klnik






Comments