: go back to work :







allooooo...assalammualaikum w.b.t..

aku dah mai keja!hangpa nak tau aku dh mule keja...

xdak apa pun nak bg tau..cuma aku dah mula kerja..kerja..kerjaaa....

hemmm dpt gak merehatkan pala nie...

dgn hiruk pikuk angin laut yg sepoi2 bahasa...

ape aku merepek nie...kui kui kui!

k lah saje nak entry nak bg tau je...

sekang ni aku nak settle kan gaji tuk buln 1 nie...

course n exam staff caw aku..(klu sempat na)

settle siap2 senang...sat g p hantaq ja....

n aku nak bg tau lagi 1 nie...

aku happy ngn kedai br aku yg 3 column nie...

tima kaseh na 'my gurl my sweety' n 'honeysours'...

coz tlg aku mengeditkn template nie...thanx yaaa!





Comments

  1. apakah ada nak blanja kitorg berdua makan?
    prosperity burger dah kuar...

    ReplyDelete

Post a Comment