...jalan2 release tension...



kitorg balik Putrajaya on wed coz soknye i'm working!wow!
ingt nak samb lg memandangkn cuti tinggal nyawa2 ikan jerk...ku lupekan saje niat itu!haha..makcik n ateh aku bg tau mase bbq day ajak g telok senangin (1st time aku donga ekculi)aku kate tgnk dlu...selang beberapa mnt hubby aku kate on...
die habaq mai klu nak tido ok gaks tp aku ler camne kan...
die sengih jerk (amboi mentang2 cuti bnyk..ala lebih berape hari jer dr aku)...
aku ckp ar next time ler amik cuti lame kit br best..die pun kate ok...
so sblm kitorg patah balik kat bt 8 aku bwk mak aku g taiping jap...(ade ler)..
mak aku n abah ekculi follow aku tido umah my MIL...
so dah settle pasai mak aku...aku pun p la bt 8 kitorang mmet kat umah ateh...
gerak same2...aku sampai jerk dorg tgh packing brg..pakcik+makcik+ateh+paksu aku
sebok dok agihkan brg nk letak dlm bonet...aku tolon ler ape yg blh...alif ni laks ramai tol mak sedare die dok layan so relax kit aku...hehe!

tgh dok bersiap nak packing brg sesambil tue ..

tokyah yg penin2 lalat n opah yg steady

abah aku nie jgn cite la...die klu dok bwk jenjalan jejauh nie..
almaklumlah fenin la fenin...nasib baik ade obat...abah mmg prepare jerk obat dlm beg die...
mak aku ok...opah yg steady...x jauh pun tempat tue...dok dlm sebok layan alif n borak2...
tup2 dh sampai...tp nk cr challet tue yg fenin...berpusing gaks la...
coz kat ctu mmg bnyk challet..klu hangpa nak book baik awai2...
tp walk in pun leh n nasib2 la klu dok kat blkg...makcik aku dah tempah awai...
so senang kit tp tulah family aku n family paksu x tido...
kitorg sampai2 jerk teros cr tempat rehat ...bentang tiko...kuar kan makanan.. dannnnnnnnnnnnn mkn!masing2 dah lapo...bebudak laks sebok nk mndi...
memule x bg gak coz dh ptg tue...tp kedegilan dan kerengekkan manje masing2 dpt memujuki hati parents dorg...tercapai gak la niat depa...not bad la tempat die...
challet yg makcik aku tempah tue rm100 jer of course la tuk 1 nite jer..
view lak scantik ...tul2 ngadap air telok tue...(pelik je bunyi)...tp semuanye ok lah...

thats it telok senangin..lapa2 mkn dulu

kes layannn!
-- layan game n layan alif n layan lepak --

dek eyza bwk alif p mana la...happy nye anak mama!

siput yg berjaya d kidnapped dek afiq n habib
n dek yah yg dh puas panaskan bdn kat telok


mak aku biasakla ngan cucu kesygngnye tue...
alif nie klu tgnk tempat lain kit takot nangis laks...
abah aku dpt gaks menenangkan pala nye ngan kerenah anak buah n cucunye.....
kirenye masing2 dpt merehatkn minda la...k lah penat ar taip layan je lah pic nie..

Comments