: on the way :



hang pa tau dak...on the way aku balik kg ari tue...
aku ingt jln xde la jammed...ghupe2nye mak ai cam raya pose...
sampai kat sg besi jammed...peh tue ok kit...
pas je bernam jaya mai ai bnyknye keta...
jammed berlarutan sampai ke destinasi aku..
yelah maybe ade yg nk abis cuti tahun kot...
balik gak ler aidiladha nie kan...
n others tue ade yg nak bwk anak jenjalan...
maklumlah end of the year br ade free time...
aku b'tolak pg sabtu...
plan nak gerak jum mlm tp dh masing2 tired pas keje kan..
resultnye next morning lah..
we'll btolak kol 11.30 am peh tue mak ajak g chemor..
nak ziarah opah sedare aku...katenye die nk tgk alif...
sian kat die la kan..die dah la uzur...tak leh nak jln jauh...
so aku la kene p sane..sampai ipoh korg tau koi bape...
kol 3 pm ko!ha klu dak aku dh sampai lagi awai n kol 3 tue dah nak
sampai kg dah...tp dah jammed melande situasi aku...sampai la lambt...
dah borak2 ngan opah...kitorg gerak blik...
teruskan destinasi yg lom sampai...
hujan lak time tue tp xla lebat sgt...
tp kitorg teruskn jgk...
n sampai kg kol 6pm ha dah sampai kelantan dah tau aku ni klu ikit pantai timo...
aku anto mak n abah dlu kat umah ateh aku kat bt8...
kitorg minum2 kit n dok kejap br ler teruskan lagi perjalanan yg berape mnt lg
ke ayer kuning laks...
dlm keta on the way nak lik kg si hero aku nie ade je keletahnye...
suke nau gomol opahnye a.k.a. mak aku...
aku yg dok x wat pe snap ler pic die...

nie ler view yg sempat aku snap ke'jammed'man kat atas jln raye tue
tokyah + opah + abah + mama + alif

Comments