: tukang urut :





entry kali ni aku nak bg tau yg aku dah tukang urut kat umah....syok...sedap...lega....hmmm pd yg berpkiran negative sile positivekn dr anda yer....bukan org indon aku ltk kat umah aku tau...ia adalah mesin mengurut yg telah 'ter'berada kat umah aku...x kisahla janji bergune....drpada aku g klang nak wat app 1 jam $180 tue....rugi...klu dah 1 family nak wat bygkan la korg oi bape $$$$ lak kan...better aku beli jer....senang leh gune lame....leh gune tuk whole family...tp org lua di caj $50 1 jam...okla tue dr $180 kan...amacam ade brannnn??!heheh...acah je tue xde de aku nak caj sampai camtu skali...idokla wei..aku bkn mata duitan ok!...mesin ni mmg sesuai pd yg ade penyakit..insyaallah...nak ilangkan stres..bile blk keje korg tau je la letih, penat smua ade kan...so dah ade mesin nie...balik keje korg dok atas kerusi ke sofa ke ape ke dgn selesa letak kaki atas die petik suis, then fuhhhhhh legaaaaaa wa ckp lu...x cukup ngn mesin tue....hand massager pun ade...sedap grrrrrrr atas bdn...pergh!lupe nak inform kedua mesin ni ade infra red tau...peh tue aku dpt mesin penapis air...dh lame aku nak li...tp hajat x kesampaian lg...so now there u re!foc lg tau....so dgn adenye mesin2 nie aku akn gune kn sebaik mungkin...klu x...ape gune bli n x berbaloi la kan....insyaallah segala penyakit klu diizinkanNya sembuhla ia...

Comments