[[ prog kat kg ]]

spt yg sapa2 tau...aku br2 nie balik kg...
mane lagi kg 1 je perak...
tp beside my hubby ar...
ayer kuning...
aku balik ari rabu...
n balik cni ahad...
semua adik badik hubby aku balik...
coz my MIL nak wat kenduri tahlil tok arwah my FIL....
wat ari Jum...
ramai gak ar org surau yg my MIL jemput...
penoh 1 umah...
makanan tempah jer...
catering mane aku x tau...
alhamdulillah segalanye berjalan dgn lancar dan sempurna...
n on Sun ade kenduri kawen belah my MIL kire mak sedare hubby aku..
Nizam (cousin hubby aku a.k.a officemate aku )...
pengantinnye Nizam n Diya...on Sat umah Diya...
tp tulah ujan laks on Sat tue..
xpe ar nk wat camne....
ujan rahmat tue...
tp on Sun beside Nizam...alhamdulillah cerah mase kenduri tue...
nie pic yg sempat aku snap...
tok member aku kat opis korg tgk kat cnie k...
layan..












Comments