:: jauhnye menimba ilmu ::





makanan yg dlm flight...aku pon x tau ape...
Talha x mentioned pon..maybe makanan arab kot...
niela die nye cousin ak tue...Talha..
time nie die dlm Prog Simfoni Kasih...
ni Jaulah Makam...brg dan peralatan Makam Soleh Ja'fari...

Jaulah Makan di Makam Soleh Ja'fari lagie...

Bangunan Depan Wisma Perak....
tempat yg Org Malaysia anak kelahiran Perak tinggal...

di Jaulah Makan lgie...


entry ni dh lame tp memandngkan pic yg d kirim x scan2..
so terpaksela direhatkan utk beberpa minggu...
time aku lik kg ari tu ak singgah umah ateh aku...
borak2 punye borak ateh aku ckp ar yg Talha ade kirim pic...
ateh ak teros amik pic yg d ckp kan tue...
pic dari Talha anak ateh aku kire cousin ak ar...
die nie dpt study kat Mesir...
Alhamdulillahhh rezeki die...
dahla ari tue mase die nak berangkat ke sane aku x follow..ak ade hal mase tue...
nie dh die kim pic ak nak tepek kat cnie sbg kenangan...
mesti best kan kat sane...
ade gak die call ak ari tue...
die tanye kaba ak n PakLong n MakLong nye a.k.a parents ak ar tue....
sekaligus (ceh ayat!) amik ler email ak...
tp sampai la nie xdak pun send ape2...
heheh xpe k as phm...
maybe Talha sebok kan...
anyway Gud Luck ye kat sane...
All The Best...n Take Care k...
We All kat cnie Love U Alwayz...


Comments