me 2 yrs old

story ni sepatutnye mama saya present on 28of march lepas coz hari tu saya genap 2 thn....tp apakan daya mama saya tidak berkesempatan tuk mempresentkannye....xpe mama alif tlg mam yer....ari tu mama saya ade wat mkn2 sikit tuk saya ...n jempot sanak sedare yg terdekat jer...sory yer aunty2 sekalian mama saya x jempot kalian...next time saya suh mama jemput aunty n uncle2 yer...alah just a simple menu on that day...olh krn mama saya x larat abah amik alih tugas mama kat dapo...mama saya wat yg simple2 jer n decorated kit persiapan kit...menu ari tuh ade mihun sop + kuetiaw sop + kueh (tempah kat cik anie sebelah umah) + buah tembikai n epal + kekacang n sweet (for child cam saya nie) n air sarsi.....ha satey tue toksu saya yg sponsored maklumlah dok kajang....cake from mama n abah saya...so delicious...yummy! thanx mama ...thanx abah....

me wit mama

cake

my sweet mama n abah

me wit opah


menu2 nye


on that day ade opah, atok, tokcik n pahcik, toksu n pahsu, paknjang n maknjang, paklong wafi, angah eyzah, uda afiq, maklong wana, angah syazwan n pakshu zumi, abag wafi, abg daniel, adek danish....tu jer yg ade...coz ade yg lik kg time tue....suke saya tengok ari tu ...ramai ade...jrg kumpul camtue....maklumlah masing2 keje...k layan yer pic yg sempat di snap ari tu...thanx semua coz sudi dtg pada majlis alif yg x seberapa tu k....cayang semuaaa!






ape lah yg saya buat tue...




selesai menjamu selera acara bersantai sambil berborak lak

pakshu zumi yg pantang tengok belon
k alif 1 2 3 klik!



mama n me

sesi mengurut


cyg mama n abah


ni upin saya

me the besday boy!
* alamak mama saya dtg (ngeh ngeh ngeh! ha alif wat pe tue...wooo tlg mam updated yerk...thanx syg....k lah mama nk tambah di kesempatan ini mama nak wish kat alif...semoga alif jd manusia yg bergune 1 hr nnt....jd org yg bijak pandai dlm pelajaran...hormat org tue...n jgn lupe org yg penah jage alif k....semoga alif membesar sebagai johan eh takdelah...supaya alif membesar n jadi org yg berjaya...salam sayang pelok cium dr abah n mama....kami syg alif...mmmuuuaaahhh!



Comments