Skip to main content

Posts

Showing posts from July, 2009

Tag?

ni cek nak answered tag dr best prend ak lin... 1. Apakah hubungan awak dan dia? ~hubby aku~cinta aku selama2nye sampai aku takde kat dunia nie..
2.5 impression terhadap dia?
jap jap...
~responsability, jujur, ikhlas, ade sense of humor... hubby aku ni suka menolong (agak2 eh nk tlg org) n pencinta..
3.perkara yang memorable yang dilakukan kat awak?
~mmm ade ke tak ek ade ke tak ek...ade kot... tp shhhh...
4.perkara memorable yang dia kata pada awak?
~klu lah ade...but ade kot tp cant mentioned kat cni...lallalalala..
5.kalau dia kekasih awak.....awak akan?
~bukan kekasih lagi...dah tertanam lagi dlm hati ni... pastinya setia padanye n die pun mesti camtu gaks ....
6.kalau dia jadi musuh awak.....awak akan?
~nauzubillah...jauhkan enemy2 nie...
7.Overall impression tentang dia?
~cam no 2.5 tue ler....bace lagi sekali...hehehhe 8.Apakah awak rasa tentang pandangan orang terhadap awak?
~lantak p dorg nak kata ape....janji ak bahagia.... n dont ever2 kaco my life k...
9.The character of you for yourself?
~org …

thanx to Service Unit, JPPH

salam u ols... entry ni dah bashi..hik hik... ak nk ucpkan berbanyak terime kaseh kat korg semue coz adekan jamuan tuk ak... thanx pd En Alfizan, Cik Idah, CC Azah, CC Latifah, CC Norita... n to all my friends... Lin, Elly, Zila, Chris, K Ang, Kila, Nasha, Nor n Jue... (ade sape yg ak tak sebut??)rase dah complete kot... thanx la yer..best keje ngan korg semua... n sory coz ak tak dapat kawal emosi ak mase tue...shahdu beb! n hope kite saling ingat mengingati each other k... w/pun dah jauh...














its me

salam u ols...ape kaba...lame tak jengok blog ak nie.. dh bersawang dh gamaknye... xpe...xpe...kumpul dlu kan..... nie im just want to tell u ols yg i akn updated blog ak nie later k... coz im bz right now... ak dpt tuka...MOSTI 1st July 09.... hope ak leh jlnkan kerja seharian di ofis br ku dgn mudh dn lancar...i'allah.... lupe lak...MOSTI area parcel c yg 'sebok' sgt tue....lalalalalala.....