Skip to main content

Posts

Showing posts from September, 2010

Selamat Hari Raya

Sekejap jer masa berlalu....kini da nak masuk bulan syawal dah kan....
n ak pun bakal menimang cahaya mata yg ke2....alhamdulillah rejeki....
ape yg patut dlakukan....kene ler berjimat cermat pas nie.....hehe!
di kesempatan ini ak nak wish kat korg Selamat Menyambut Hari Raya yg bakal tiba....
mkn kueh ke lemang ke ape ke jgn lupekan daku almaklumlah kan
org tgh berpantang mase tue....huhu!
Semoga Syawal pada kali ni mendatangkan lebih keberkatan...keinsafan...kesejahteraan dan kebahagiaan dlm diri u ols n diriku ini....


Ak ingin mohon ampun dan maaf kiranya ade ak terkasar bahasa, terguris perasaan ngan u ols esp member2 ku....
Salam Idulfitri dari kami sekeluarga...~,~ Abah, Mama n Alif >