Nuffnang

Nuff >> Klik Jgn x Klik

@ Aquaria KLCC

last week br nie sempena cuti sek (ceh ayat!) me, hubby kids n MIL g KLCC ...alah ke Aquaria tue...penah la masuk dlu mase alif kecik2...tp saje bwk kali ni coz adek die dah ade kan...die pon dh besa leh kenai fish dh tu yg bwk lg sekali tue...masuk Aquaria ni tok adult RM35 but klo ko ade gov staff ko leh dpt discount okeh...so i pon gune ler kesempatan itu...dgn pas yg hubby ku ade (seb baek pas tu ade dlm wallet die...ngehngeh!) i pon dgn bangganye menshowkan pas itu...kids lak yg bwh 3 thn F.O.C. okeh...klu atas 3 thn lak kene RM25....warga emas lak RMonly RM28....tu semua price klu ko ade My Kad n My Kid...k lah masok die leh aja anak2 ko kenai fish mcm2 jenis...layan pic k...









fish ni voltan die tinggi tau!


unik kn fish nieeee


black widow okehhh

ong gedek gedek!

elbino frog....wekkkk!

d awal kelahiran






korg penh tngk tak fish ni....

meh aku close-up!

asam pedas ikan pari!

die dok bg mkn ikan


grrrrrrrr!shark!


orange mummy!






alif in action!



so softttttttttttttt

kuda itam...aduhhhh!kuda laut lerr

Welcome Angah! New Environment

Ok Now! TB On Registration Day 2017 Standard 1 ♦ Nak kate perfect on that day...nope actually! Angah is crying ok...erm sabo jek la...